1a maj

Det pratas om att arbetar rörelsen är på väg nedåt...det verkar lite synd tycker jag även om jag inte är en riktig "röding" så är ju de flesta människorna i vårt samhälle just arbetare..Det ser bara lite annorlunda ut nuförtiden. Det känns som om att det flesta lever över sina tillgångar och jag är rädd för att det kommer ikapp oss förr eller senare. Alla vill ha materiella ting trots att man kanske inte har riktigt råd.
Idag stökar jag omkring här hemma och Anna jobbar. Har dammsugit och håller även på att tvätta. Någon form av motion ska jag försöka att få in nån gång under dagen. Jocke ska på LAN i Tortuna ikväll. Jonte är ute och moppenördar och de andra 2 sitter framför sina datorer som vanligt....det börjar nog snart att växa mossa på dom. Borde såga ner äppelträdet snart, men det är så mycket efterjobb....okok...tvätten väntar!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Djuping där;0)

2009-05-01 @ 15:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0