Kallt

Nu börjar det gå mot vinter. Jag har inte varit in här sen i maj såg jag..
Jobbar på som vanligt, just nu på Förskola.
Ska snart väcka lite grabbar, Jocke kom hem 01.00 inatt efter att ha varit på Råsunda och kollat på Sverige-Albanien så han är nog spak idag.
Börjar jobba om en halvtimme sen är det möte och träning ikväll som gäller..
Angående Zlatan; Folk säger att han har en sämre omgivning i Sverige, igår hade han inte ens ett skott på mål.
men hur kommer det sig då att Mellberg gör 2 kassar? Hur kan Marcus Berg ha flera skott på mål? Hur kan Micke Nilsson få till det? Anders Svensson? jag tror att det till stor del handlar om inställningen!
Nej nu måste jag öka, ha det!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Har du skaffat blogg!! :) Kul!

2009-10-15 @ 09:38:31
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Fanny

Det slank ner fort kan jag lova... :)

2009-10-19 @ 15:42:56
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0